Určitě nedáte dopustit na průtokové ohřívače nebo topidla značek Karma a Mora. Je to pochopitelné, tyto výrobky jsou spolehlivé, vydrží léta v provozu a vyžadují jen minimální péči. Důraz klademe na slovo „péči“. Pokud si plynových spotřebičů nebudete vůbec všímat, přijde chvíle, kdy selže a věřte tomu, stane se to v nejméně vhodné chvíli. Určitě bude mrznout a vám nepůjde topidlo. Nebo budete mít malé děti na hlídání, a ohřívač vody bude mimo provoz. Důležité jsou proto pravidelné kontroly a revize plynových zařízení Karma a Mora.
Revize plynových zařízení Karma a Mora každé tři roky
Co to znamená kontroly a revize plynových zařízení Karma a Mora? To je ta minimální péče? Ano, Když si každý rok objednáte technika, který zkontroluje vaše zařízení, vyčistí karmu od spalin a vymění díly, které by se brzy porouchaly, nestojí to mnoho a máte jistotu, že přístroj bude celý rok bezvadně fungovat. Pokud však nastane náhlá závada, znamená to shánět opraváře, který zrovna nemá čas a vždy to trvá několik dní, než budete mít klid. S takovou péčí vám vaše plynové spotřebiče vydrží opravdu dlouho. Takže nezapomínat – kontroly a revize plynových zařízení Karma a Mora.
Bez revizní zprávy vám škodu pojišťovna nezaplatí
Nedokážete si představit, co znamená revize plynových zařízení Karma a Mora? Revize se dělí na vstupní a provozní. Kromě vstupní, která se provede při uvedení spotřebiče do provozu, mají být provozní revize každé tři roky. Revizní technik zkontroluje, zda jste opravil, co vám minule doporučil a udělá zevrubnou prohlídku všech spojení, zda někde neuniká plyn. Zkontroluje těsnost spojení a funkce jednotlivých dílů. Zjištěné závady popíše i z hlediska jejich bezpečnost a spolehlivosti na provoz. Výsledkem je revizní zpráva. Je důležitá pro pojišťovnu, pokud nastane nějaká porucha, která způsobí velkou škodu.