Jaký obsah můžete tvořit

Zadavatel: Seokonzult.cz | 23.12.2019 | Média, marketing
tvorba obsahu

Proč psát pro své podnikání blog? Odpovědi jsou jednodušší, než si dokážete představit. V první řadě tím zvyšujete svou důvěryhodnost u potenciálních návštěvníků a zákazníků. Můžete pomocí obsahu radit i těm, kteří si nejsou s koupí vašeho produktu jistí a potřebují alespoň trochu popostrčit dopředu. Dále pomocí obsahu jste vyhledávanějším v prohlížečích, mezi které patří Google i Seznam. V neposlední řadě tím podporujete svou návštěvnost i celkovou značku. Jak tvořit obsah? Možností je několik.

Články, videa nebo infografika!

První a nejznámější formou, jak tvořit obsah jsou články neboli texty, které píšete o svém oboru a následně je vkládáte na své stránky. Tím se při správné volbě klíčových slov posouváte dopředu, čímž napomáháte své značce ji dostávat do podvědomí lidí. Jestliže si nevíte s obsahem formou článků rady, nezoufejte, buď to si někoho na psaní najměte nebo se snažte do tohoto odvětví proniknout. Další možností, jak budovat obsah je video. To je daleko efektivnější než článek, ale zase náročnější na přípravu. Pokud tyto dvě možnost zkombinujete, vaše SEO tím posouváte dopředu.

Článek podpořený videem se stává pro vyhledavače opravdu velmi silnou zbraní. Jestliže navíc pomůžete tomuto obsahu infografikou, zákazníci vás budou milovat. Infografika ve formě obrázků seznámí zákazníky ze vším, co potřebují vědět během pár vteřin, proč ji tedy nevyzkoušet i na svém webu? Rozhodně se vyplatí budovat více obsahových způsobů než jenom články. Videa i infografika vydají za tisíc slov. Je tedy potřeba to zkusit.

Zapojujte návštěvníky aneb soutěže jsou dobrým tahem

V neposlední řadě můžete zapojit i své návštěvníky, a to tím, že vyhlásíte soutěž, která bude stát za to. Tím získáte mimo jiné i nové potenciální zákazníky, zvlášť v momentě, kdy jej přesvědčíte o tom, že vaše produkty skutečně stojí za vyzkoušení. Vše závisí na tom, jak soutěž pojmete a jaká výhra bude tou hlavní, aby měli ostatní lidí dostatečně velkou motivaci.

Obrázky:
PřílohaVelikost
Image icon obsah-marketing.jpg135.95 KB
Témata: obsah, seo, marketing | Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

Seokonzult.cz

Bruzovská 1840
738 01 Frýdek-Místek
SEO Specialista Tomáš Stýskala již od roku 2009 poskytuje služby optimalizace webových stránek, linkbuildingu a PR.
Tomáš Stýskala
Bruzovská 1840
738 01 Frýdek-Místek
Česká republika
info@seokonzult.cz