Praha (Pressweb) - Ani pacientům, kteří přijdou dnes do ordinace k lékaři, se nelíbí, když se musí ostatních dotazovat, kdo je poslední ve frontě. Většinou jim není moc dobře a ještě musí zjišťovat, kdy přijdou na řadu. A v plné čekárně to je opravdu nepříjemné. Komfortním řešením jak pro pacienta, tak i pro sestru a lékaře, jsou čekárnové systémy. Lidé už si na to zvykli na poštách a v bankách, kde chodí k okénku podle čísel, které se jim zobrazují na přehledném displeji. Systém v čekárně má však velkou výhodu pro sestru a lékaře, protože dostávají od příchozích informace o důvodech návštěvy.
Systémy pro čekárnu zjednoduší provoz v ordinaci
Systémy pro čekárnu pracují tak, že pacient se při příchodu do ordinace přihlásí na displeji přístroje, zařízení načte jeho zdravotní průkaz a uvede důvod návštěvy. Sestra tam má dokonalý přehled, kdo přišel jen za ní, například nechat si píchnout injekci, nebo kdo jde za lékařem se zdravotním problémem. Díky údajům z průkazu pojištěnce si může připravit pacientovu složku a dát ji lékaři. Čekárnové systémy jsou spojeny s PC sestry, která má přehled, kdo právě přišel a jak velká je fronta čekajících. Podle zdravotních obtíží může stanovit pořadí nebo to nechat na přístroji.
Lékař si zvolí sám, co se bude displej zobrazovat v čekárně
Systémy pro čekárnu společnosti Seiva umožňují nastavit čtyři důvody návštěvy pacienta, automaticky načítají průkaz pojištěnce. Poradí si i s tím, když pacient průkaz zapomněl nebo ho nemá. U sestry na PC se fronta v čekárně zobrazuje jako sloupec se jmény pacientů. V přehledné tabulce vidí čas příchodu, důvod návštěvy. Systém dovoluje lékaři, aby si sám nastavil zobrazení, které uvidí pacienti v čekárně. Může je jednoduše upozornit na změnu pracovní doby, záskok jiného lékaře, nebo kdy jde na dovolenou.