Praha (Pressweb) - Už žádné rozesílání mailů stovkám tisíc neznámých lidí s pramalou šancí na skutečné objednávky. Nemá smysl skočit na lep všemožným superlativům, když společnost AT online media přichází s konkrétní garancí u emailových kampaní. Ještě před jejím spuštěním nabízí testovací kampaň k vyzkoušení účinnosti zasílaného mailu. Klienti mohou vyzkoušet několik variant, které jsou zaslány na 12 000 náhodně vybraných mailů. Posléze je testovací kampaň vyhodnocena a na základě analýzy statistik je klientovi doporučena finální podoba emailové kampaně.
Pokud klient disponuje vlastní databázi, může ji na přání společnost AT online media reaktivovat nebo pouze provést remarketing tak, aby stávající klienti dostali skutečně to, co chtějí. Výsledkem budou reálné obchody, které pokryjí náklady na emailovou kampaň, rozšíření řady spokojených zákazníků a především další zisk.
Služby email marketingu se neustále zdokonalují, takže dnes klienti žádají skutečné výsledky – reálné konverze nebo otevření mailu. Nezastavují se u pouhého rozeslání mailu na stovky tisíc adres. Proto společnost AT online media připravila produkt emailová kampaň s garancí. Dlouhé testování přineslo nejlepší strategii k dosažení vysoké úspěšnosti, takže může společnost nabídnout garanci 10% open rate na kampaň. Dále je zaručeno, že všichni příjemci se zasláním obchodního sdělení předem souhlasili formou, kterou to zákon vyžaduje. Klient se nemusí obávat, že by mailové adresy pocházely ze systémů nabízejících odměnu za interakci. Nikdo z příjemců není finančně motivován tím, aby mail otvíral. Důležitá je také záruka plnoletosti příjemců a především věkové, regionální cílení a rozdělení příjemců podle pohlaví. Minimální objednávka začíná už na 50 000 příjemcích, objednávku na základě nezávazné cenové kalkulace mohou klienti provést online.