Praha (Pressweb) - Od čtvrtka 24. dubna slavíme, přijímáme gratulace a děkujeme všem, koho potkáme. Protože ale není v našich silách poděkovat všem spotřebitelům a fanouškům Fakeera, tak je třeba, aby se poslalo dál, že Fakeer se stává vítězem kategorie energy drinků prestižní akce Volba spotřebitelů 2014 – nejlepší novinka na trhu.
Radost je o to větší, že nejlepší novinku roku volí sami spotřebitelé. Letos vybírali ze 127 výrobků v 41 kategoriích. Dotazování proběhlo na vzorku 4 000 respondentů. Výsledek je kalkulován na základě celkového dojmu, líbivosti obalu a zkušenostní s výrobkem.
Slavnostním večerem v pražském hotelu Ambassador provázela pohotová Bára Štěpánová, která přímo na pódium byla jmenována obchodním ředitelem Fakeera, Petrem Brychem, čestnou fakeerkou. Ostatní účastníci a hosté byli pozváni na fakeerský bar, který nechyběl v zázemí hotelu. Zde tekl proudem nejen Fakeer, ale také míchané drinky, jejichž základ tvoří právě energy drink Fakeer, např. Fakeermeister, Captain Fakeer anebo Fakeerskaja.
„Byla to dlouhá a vyčerpávající noc, ale probudit se vedle plakety s oceněním od spotřebitelů je nejvíc. Děkujeme!“ dodává Richard Němec, ředitel společnosti Fakeer.