CRM to je centrální databáze s veškerými daty a kontakty o stávajících i potencionálních klientech. Setkat se s ním můžeme jak ve velkých, ale i středních a malých firmách. Celé znění zkratky CRM je Customer Relationship Management a zahrnuje řadu systému, které zajišťují řízení vztahů se zákazníky ve firmě. Cílem programů je shromaždovat, ale také třídit a zpracovávat veškeré údaje o klientech. Neboť právě tyto procesy podporují dosahování žádaných tržeb. Vzhledem k tomu, že se podílejí na sledování a vyhodnocování obchodních procesů, součástí CRM jsou i různé statistiky.
Hlavním úkolem je celkové zefektivnění pracovních činností, porozumění klientům, přesné identifikování individuálních potřeb a tím i celkové cílení veškerých poskytovaných služeb. Výsledkem toho je větší zisk. Nicméně je však třeba si uvědomit, jak důležití jsou stávající zákazníci a proto o ně řádně pečovat.
Mnoho lidí si neuvědomuje, že CRM není jen jakýsi software, ale jedná se o skutečně dlouhodobou strategii v oblasti marketingu, komunikace, ale i obchodu. A aby vše fungovalo hladce tak, jak má, není radno podceňovat správu CRM. Svěřte Vaše CRM někomu, kdo tomu opravdu rozumí a bude Vám vždy po ruce a zajistí Vám kvalitní správu Vašich interních systému. Někým takovým je Innone. Jedná se o tým kreativních vývojářů a specialistů, kteří mají proaktivní přístup. Převezmou i již zavedené a zaběhlé CRM od Vašeho stávajícího dodavatele a o vše se postarají. Nechte si i Vy pomoci. Kvalitní správa Vám zajistí perfektní a bezproblémovou péči o zákazníky, zefektivnění prodeje, inteligentní marketing, úpravu systému přímo Vám na míru, celková správa, automatizace a řízení interních procesů. Nechte si ukázat nové cesty, jak úspěšně dojít k žádanému cíly.